Monday, August 17, 2009

"KEKUSUTAN HATI YANG MELANDA"

~kuterima segalanya~

~masihkah ada pengharapan~

~senyumlah alin,buangkan derita mu~

Saat ni terlalu banyak kesedihan di hati aku,tak terluah rasanya hatiku ini,apa yang aku boleh buat,mengangkat tangan kepada illahi agar mengurangkan rasa sakit beban yang kutanggung,,ku penuhkan dairi kehidupanku dengan aktiviti..sedikit sebanyak dapat melupakan masalah seketika..aku rindukan dia,banyak pic2 ku sewaktu hantar si dia di airport..tp biarlah,aku bimbang ia akan memanas kan keadaan..sesungguhnya aku rindukan dia~15/6/2009..

papa..
rindu yang ada bukan sedikit,
tapi aku tahu siapa aku untukmu..
dan aku juga tahu,tiada penghujungnya..
lewat bicara denganmu,aku rasa resah,sesak dengan segala tekanan..
aku senbunyikan kesedihanku dengan senyuman..
aku tidak tahu bila lagi kita kan ketemu,
bimbang inilah,mungkin kali terakhir..

teringat pesanan mu"papa syg mama,jaga diri baik2,nti tunggu papa balik,kita jumpa lagi ya"(masihkah ada kesempatan)

No comments: