Saturday, April 18, 2009

my cousin weeding

~senyum ceria merpati sejoli SHAHRUL AFFENDY & NURUL HUDA~

~fendey bersama mak suNya merangkap mama aku~


~cantik,sepadan menawan dengan warna diraja~


~pengantin peremuan menyarungkan cincin pada pengantin lelaki~

~NURUL HUDA,now im ur man!best man win~


Salam,kembali lagi...ini adalah cousin terapat ngn aku,fendey...anak ayah lang,aku.Aku sebagai penyambung kasih kepada keluarga ini,aku tak mahu kami putus kasih kerana arwah abah telah pergi..aku seperti arwah abah,walau jauh kemana merantau aku tetap akan ingat ahli keluargaku...fendey dan aku mempunyai suatu persamaan,kami suka mencari saudara,kami tidak ramai waris,tapi kami punya ramai saudara di sekitar perak..x sangka,sekejap masa berlalu,fendey dah kahwin,nasib si huda ni satu kepala denganku jugak...sok2 x lah segan nak jumpa mereka..fendey,apa pun kak alin ucapkan selamat pengantin baru,moga berkekalan hingga ke akhir hayat..amiN.

p/s:-teringat zaman kanak2 bersama fendey,hehehe..suka mandi sungai kt depan umah dia kt ampang..kawin dah..

No comments: