Sunday, April 12, 2009

HaPpY birTHdaY to Me- 12 APRIL 2009



~bunga nie lak,abg izzudin bg..coz aku selalu wat kerja dgn dia;-)thanx~



~kad nie dina(anak buah aku) yang bagi beserta ngn kiss~



~pic nie jer yang ader~saat2 ini x kan kulupakan~



~sajer2 bg post control~

~happy birthday to me,happy birthday to me,happy birthday to me....~hehehhee,alamak dah tambah umur lagi lah,aiseh....kawan2 aku sume dah kawin..tinggal aku jerk! kawan2doakan aku k,semoga cepat dapat jodoh..malam,aku p sambut dengan org tersayang aku!ermm nie ah 1st time orang bawak aku p tempat paling roamntik aku rasa..x kan aku lupakan seumur hidup aku!walaupun aku tau cuma seketika...tp aku hargai kedatangannya..dier buat aku happy..tp sorry aku x amik pic tuh,biarlah ia terakam indah dalam mindaku!papa thanx k!love u..saat indah ini pasti x kan kulupakan~mama pulak bagi aku duit ke esokan harinya,katanya x tau nk beri hadiah apa..bg aku ucapan sudah memadai dr segalanya!

No comments: