Tuesday, January 27, 2009

Thanx my freN

Tidak salah bersedih,tetap biarlah hanya seketika!sesungguhnya sememangnya aku menyayanginya,tapi aku tak mengerti?? mengapa begini terjadinya,sedangkan sudah berulang kali ku katakan jangan menipu diriku sekiranya tiada perasaan sayang dalam dirinya!tp....biarlah,ia menjadi episod terindah dan dier juga menghadiahkan episod sedih dalam diriku di awal tahun baru!mujur sahabat-sahabatku ini mengerti perasaanku!mereka meluangkan masa untuk diriku!walaupun aku tau mereka juga ada banyak masalah,tp aku berterima kasih kepada mereka..selain dr mereka mamaku jua adalah penguat semangatku!

Menu Kami!

~desert pilihan ku,sticky rice with mango~yummiee:-)


~menu FatihA,sedapnya!sizzling yee mee with mushroom!


~menu lina,nampak sedap..tp dier tetap melantak mee hoon aku!katanya sedap~


~menu ku,aku cuma terasa selera untuk makan segala jenis mee hoon!


~lina,kita adalah serupa,seringkali menjadi mangsa dikhianati!deritamu lebih hebat dariku!


~aLiN,ku cuba senyum selagi diriku ini mampu!pergilah wahai senDu..



~Fatiha Ruaida,terima kasih kerana memberi perhatian buat diriku!


Ketika aku bersedih inilah teman2 yang mampu buat aku tersenyum walaupun hatiku berada di tahap sendu kritikal..cuti 2 ari yang ku ambil bertukar menjadi sejarah sedih dalam hidupku di awal tahun baru..merekalah yang bisa buat aku menjadi lebih kuat ketika aku keseorangan!aku takkan lupakan dirimu sahabat..

No comments: