Saturday, December 6, 2008

senyum si bulan..




nie lah pic bulan tersenyum yang aku nak tgok sgt(amik kat blog kiki)huhuhu.."cute",ader cm aku x?hahahaha..aku tgok dr tingkap bilik ku.xder jugak,kemudian aku berlari ke balkoni (arghhh frustnyerrr)!! sms akak sedara ku terima mengatakan bulan tersenyum indah..aku ingat kan sms sajer2 yg org foward!! rupanya benar belaka..ader jugak aku call kwn aku..

alin:salam,azza ko wat apa??

azza:wsalam w.b.t,aku ngah gosok baju keje..ngaper?

alin:aku dpt sms,akak sedara aku kata bulan tersenyum riang n indah..

azza:hehehe,ko biar betul alin!!

alin:tu la aku nak tnya ko kalau ko nmpak,cuba ko pi tgok..

azza:alin,mana aderrrrrr...x nmpak pun..

alin:agak sbb kita dok apartmet tuh yg x nmpak,tp dr bilik aku nie aku nmpak sebelah belakang gelap tp belah depan nie terang..akak sedara aku kata masuk dlm berita..

azza:yer ker?? alaaaaa ruginyerrr..

alin:azza,agaknya kan cner la blan senyum kan??

azza:mesti indah alin,rugi kita x dpt tgok..

alin:kita tgok dlm paper jer lah sok.kalau xder nti aku foward pic bulan tuh kat ko sbb akak sedara aku kata kwn dier ader snap..

azza:ok,nti ko foward kat aku yer!!

alin:xder hal beb,sunyi rrr..aku sowang jer kat umh nie..

azza:aku pn sama gak,suami aku p kursus 4 ari..

alin:ko lain dah berteman,aku nie xder..

azza:ciann ko,da masanya ko mencari alin!!

alin:tu lah,bukan x cari..tp x jumpa lg mana yg sesuai..aku kena memilih beb,bkn main tangkap muat jer..pilih yg setaraf lah ngn aku(hehehe)

azza:btul gak,skrg susah nak cri yg betul2 beranggungjawap..

alin:dah2,jgn ckp lg..sedih aku..huhuhu...doakan aku jer dapat yg terbaik yerr..

azza:selalu doakan ko,rindu rr kat ko..

alin:aku pun rindu gak kat ko(sayu jerrr)ader masa nti kita lepak,ko masak tuk aku...hahhaaa..

azza:xder hal,boleh2,tido umah aku yerrr,ajak cik keen n zue..

alin:wokey beb,xder hal..beb,aku nak wat keje balik nie,ngntuk pun yerr..

azza:ok,take care n nite my dear..

alin:tq dear,nite..sweet dream..salam.

azza:salam alin,mmuahhh!!

azza-my best fren kat al-rajhi bank..


monolog fikiranku:-) bulan,indahnyaaa(mcm aku)huhu,
berseri2 cahayamu melimpahi alam..
ditemani bintang yg berkerdiapan gemilang..

bintang,sinarmu membuatkan si bulan tersenyum girang..
yang selama ini kesepian walaupun bercahaya indah..
tp harini kau buat bulan tersenyum..
indah seindahnyaa..

wahai bulan,aku juga sepertimu..
masih mampu tersenyum,
walaupun hatiku suram..
asalkan di sekelilingku..gembira dengan kehadiranku..
walaupun aku terpaksa senyum dlm luka..

1 – 2 of 2

1 comment:

yOnnA said...

wahh akak!
dah cun skang ni! hahaha..

nape tak letak chatbox ? :)
lame x dgr cite akak