Friday, December 5, 2008

Mengapa aku???


Aku sedih sekali,kenapa aku??ketika aku siap2 untuk pergi ke gym ptg ni..aku terbaca satu blog yang membuatkan jiwaku hancur luluh..aku cuba menyembunyikan apa yang kurasa..aku boleh menyembunyikannya,tapi hatiku bergetar hebat,aku percaya pada yang Maha Kuasa..mungkin ini ujian buat diriku..aku x mampu menolaknya namun aku akur dah aku percaya ader hikmah yang tersembunyi di sebalik semua dugaan ini..

Ku cuba rungkaikan sebaik mungkin,ku tenangkan diriku supaya aku menerima semua ini..wahai hati bisakah kau menerima semua tamparan ini..aku x mampu menjawap segala pertanyaan dr hati dan mindaku sendiri...aku rasa seakan gelap seketika duniaku..ku harapkan agar awan mega bergerak dan hadiahkan ku hari2 yang paling cerah..aku mahu tertawa,mengapa ketika aku mula tertawa hatiku terobek sekali lagi..apakah aku x layak untuk di sayangi???

wahai hati..tabahlah dikau..cry


-alin-
29 Oktober 2008
5.04 pm

2 comments:

razifembi said...

Salam lin ...

blog apakah itu ...

* ping me later.takot terlupa...

Jie said...

uik...baca blog sape tu