Thursday, December 25, 2008

masquerade nite!!



it's me wth my rEal MaskeD!!



MaMa mIA FarHaNa,team lEadeR ellY,OUR saLes ManAGER rHYm!!



aLin,liZA n eJA!!



sexy lady,liZa!! so hot..



siti n Our cuTE butterfly Emcee Hafiz!!



WiNner for the BeSt DRess FeMale!!




WiNner for the BeSt DRess Male!!



"best dress yg terpilih"



"matching couple,YaNa N yULL(husband N wife)"



"HoT PoSEd"!!



"team leader CBT(Chuah boon Tat n Farhana)!!



"FUNNY" IrWan N oDD!!



"it's me wth didIE"

Agak beberapa hari jugak aku x update blog nie,maklumlah agak bz sket!!tp aku cuba jugak utk menulis sesuatu disini.Awalnya aku bangun hari ini,tp badanku lemah,minda ku letih..mungkin kerana beberapa minggu ini kehidupan ku cukup penuh sekali dengan pelbagai aktiviti..

19-21/12/2008 :-aku menjaga budak2 teater,sepatutnya aku berlakon sama tp oleh kerana aku skrg susah untuk memberikan komitment aku takut akan myusahkan pak ucop "TUAN DIRECTOR".Tp kali ini cukuplah aku belajar menguruskan produksi pula dengan erti kata bekerja di sebalik tadbir..apatah lg bidang ini sudah sebati dan sememangnya aku mencintai bidang ini..bidang yang menuntut pelbagai aspek kehidupan..Kawan2 tunggu next year,Alin akn kembali untuk "FESTIVAL TEATER SELANGOR",aku pUas!!

20/12/2008 :-Walaupun aku penat,tp aku cuba mencuri masa untuk menghadiri kenduri kawin housemateku di Batu Pahat..tunaikan apabila kita berjanji!!aku tidak hadir ke majlisnya di Penang kerana aku tidak mampu untuk drive kereta terlalu lama dan berseorangan..thanx Erin coz memahami aku!!adek2 junior aku sume dah kawin,bilanya turn aku!! huhuhu *^winK*^ Sabarlah!!

22/12/2008 :-Membuat persiapan terakhir bersama kawan2 untuk ANNUAL DINNER HSBC..letihnyerrr dok pk kan baju apa,bermacam2 aku fikirkan..family,sidia jugak..sibuk2 pun aku masih mengingati mereka!!

23/12/2008 :-Bersiap2 dr rumah siti,make-up..kena ader disana pukul 6.30 ptg..huhuhu!! x mampu untuk bercerita lg,aku letakkan kan pic2 sewaktu "MasQueraDe Nite"

1 comment:

AQisH said...

nampak meriah je party tu..kat mana tu..

salam kenal..baru berkesempatan melawat blog u..kita change link yer ;-)