Thursday, December 31, 2009

SUARA HATIKU..

SUARA HATIKU
Disatu saat aku rindukan masa2 lalu,ingin kuputarkan kembali kenangan silam.tapi mana mungkin aku mampu berbuat demikian..hanya kerana aku tak mahu lalui hari2 yang duka..hari2 yang duka itulah menhebatkan diriku tika ini..mungkin aku menangis tika ini tapi aku pasti tersenyum di saat aku sudah berdiri teguh..

Terlalu banyak dugaan aku lalui tapi hatiku masih tegar lagi,cuma kadang2 aku hampir2 lemas,tp mujur aku punya air mata..kulepaskan segala derita dan sakit,lalu aku bangkitkan kekuatan diriku meniti hari2 esok...



“kalaulah aku diberi satu tempoh yang agak terdahulu...Mungkin ada banyak perkara yang akan aku selesaikan dengan akal fikiran...dan kalaulah semua orang tahu akan 'BUKU KEHIDUPAN' sendiri,maka terlalu mudah sangatlah hidup ini rasanya”

No comments: